Portfolio

Tady si můžete prohlédnout některé z mých nejnovějších prací:

Pražírna kávy Hope Roastery

V dubnu 2020 mě Honza Kotrch – majitel pražírny Hope Roastery ve Strakonicích požádal o vytvoření webu a e-shopu. Vzhledem k lockdownu byla jeho pražírna i kavárna uzavřené a bylo potřeba najít jiné cesty, jak k zákazníkům dostat jejich dávku kávy.

Setkali jsme se, probrali Honzovy představy, požadavky, plány i možnosti. Došli jsme k tomu, že k vytvoření kvalitního e-shopu jsou zapotřebí především kvalitní fotky výrobků. Honza si tedy domluvil focení a v mezičase jsme vytvořili jednoduchou webovou vizitku, která zákazníky informovala o tom, co Honza dělá, proč a kde ho najdou.

Dalším krokem bylo vytvoření stránek pro Honzovi velko i maloodběratele kávy a blog, kde pomocí článků se zajímavostmi ze světa kávy, které sdílí na sociálních sítí, přitahuje nové zákazníky.Vzhledem k finančním možnostem a požadavku na rychlé řešení jsme společně zvolili možnost tvorby e-shopu na předpřipraveném řešení – eshop-rychle.cz Taková řešení mají samozřejmě spoustu pro i proti. V případě Hope Roastery to bylo jednoznačně nejefektivnější, nejrychlejší i finančně nejpřívětivější řešení. 

Web s blogem a e-shop na subdoméně jsem propojili, nasadili měřící analytika a v lednu 2021 vše pustili do ostrého provozu. Následující půl rok ještě Honza využíval možnosti nechat si ode mě web spravovat, aktualizovat a upravovat články pro blog. Vzhledem k vytvořené šabloně blogu a jednoduché administraci WP je nyní Honza schopný se o svůj web starat sám.

Rabštejnská apatyka s r.o.

Prvotním požadavkem byla pouze úprava již vytvořeného webu rapatyka.cz, který se špatně zobrazoval na mobilních zařízeních a nefungovalo propojení s e-shopem. Důvodem bylo použití několika page builderů a spousty pluginů, které na webu navzájem nespolupracovaly.

 

Web si majitelé tvořili sami a vzhledem k tomu, že bylo téměř nemožné zjistit, co konkrétně který z pluginů na webu dělá a jakou má funkci, hrozilo spadnutí webu a ani design a funkce webu již neodpovídaly vizím a plánům firmy, domluvili jsme na kompletním re-designu webu. 

Web jsem nechala běžet a mezitím vytvořila prezentační web ladící s designem obalů produktů firmy. Vytvořila jsem cestu zákazníka a domluvili se na tvorbě blogu, který pomůže Rapatyce propagovat jejich úžasné produkty. Kompletní web s blogem jsem pak převedla na ostrou doménu, propojila s e-shopem a naučila majitele webu, jak na aktualizace a správu webu, aby nadále fungoval, jak má.

Web Rabštejnské apatyky před a po re-designu:

Finanční management

Se Zuzkou jsme se nejdříve potkaly na konzultaci k výběru té pravé domény. Probraly jsme i případnou vizuální stránku webu. 

Po nějakém čase mě Zuzka znovu oslovila s tím, že se jí nechce trávit čas tvorbou webu, chce něco originálního. Něco, co bude vystihovat to, jaká doopravdy je. Chtěla web, který bude moci jednoduše sama upravovat tak, jak se bude rozvíjet její práce.

K dispozici měla několik krásných profi fotek, která však již nevystihovaly Zuzku a její práci a hlavně byly použité na jiném jejím webu. Zaměřily jsme se tedy spíše na grafiku a pro Zuzku vytvořily krásné ikonky vystihující její práci. Web měl vystihovat lehkost, přesnost a žádné zbytečné „kudrlinky“. Myslím, že to se přesně povedlo. K webu jsem vytvořila také blog, kde Zuzka sdílí své zkušenosti.