Web musí dělat skvělý dojem.
Ano, už slyším ty námitky: „Nejdůležitější na webu je přeci kvalitní obsah!“. Souhlasím, ale…!
Aby někdo chtěl váš kvalitní obsah vůbec číst, měl by se u vás cítit dobře.
Takže aby web zanechal dojem co nejlepší, je nutné splnit několik kritérií:

Cesta zákazníka
Samozřejmostí je správná cesta návštěvníka k požadovanému cíli - koupit si produkt, objednat službu, zanechat kontakt atd.

Strategie
Důležitá je přehledná struktura, poutavý text, výběr barev, obrázků, fontů, rozložení jednotlivých prvků. Zkrátka pocit, který ve mně stránka vyvolá (nejčastěji je to opravdu jen o tom "líbí x nelíbí".)

Responzivita
A rozhodně také responzivita. Nejde jen o to mít web jen uzpůsobený pro mobilní telefony. V dnešní době přichází nadpoloviční většina návštěvníků vašich stránek právě z mobilních telefonů. Je proto nutné, aby vše zmíněné splňoval i web zobrazený na mobilu či tabletu.

Rychlost
Mít web dostatečně rychlý. Také nesnášíte, když se stránky nekonečně dlouho načítají? Já většinou po pár vteřinách odcházím a klikám na další odkaz, který mi vyhledávač nabízí.
Vytvořím vám webové stránky, které budou splňovat vše výše uvedené.
Pracuji s redakčním systémem WordPress a vizuálním editorem Elementor PRO a pluginy od Crocoblock.
Součástí tvorby webu je také zaškolení (osobně nebo online), jak s vaším novým webem pracovat. Díky vizuálnímu editoru si můžete obsah webu vytvářet a upravovat úplně sami.
Pro ty, kdo se správou webu nechtějí zabývat, mohu web i nadále spravovat a udržovat.